Hej alla UTM-studenter!
Först vill jag säga att ni får detta brev på grund av att ni någon gång har aktiverat kurssidan. Men ni kan efter detta brev välja själv om ni vill ha utskick eller inte. Jag tror det kan göras mycket enkelt genom en knapptryckning.
Som ett följdarbete efter mina tidigare utskick kommer vi att ta bort de konton som inte har varit aktiva på mer än 2 år ganska snart. I fall du vill vara kvar är det bara säga till.
Syftet på mina utskick är att kunna kommunicera om seminariediskussioner. Just nu planerar vi en timme på fredagar kl 16:30. Men jag har fått lite önskemål att skjuta upp till kl 17:00. Om ingen kommer med invändning kommer vi att hålla seminarium kl 17:00 från fredagen den 14/2. Om behov finns kan vi öka några tillfällen. Jag kan även ställa upp lite då och då utanför denna tidsram.
Jag kommer, via detta forum, att meddela vilket kapitel och vilka problem som vi kommer att diskutera på en fredag helgen före så att ni kan bestämma om ni vill vara med eller inte men maila mig dagen innan om du kommer så att seminariet inte blir inställt. Jag kommer meddelar om något tillfälle blir inställt. Kom gärna med dina egna förslag eller önskemål för vad vi ska diskutera. Jag ser fram emot er initiativ.
Till sist idag vill jag påminna om att inte var rädd att maila mig när ni behöver fråga eller diskutera något. Jag brukar svara ganska snabbt.
Hälsningar,
Yishao